PRISA HERREN!!

Äntligen, efter år och ännu flera år av längtan har matguden som befinner sig någonstans där vi inte ser honom, hört våra ihärdiga böner från jorden. Chicken tasty är tillbaka! :')))))))))))) LÄNGE LEVE DONKEN!
SOM jag har längtat! Det dysta är att den försvinner snart igen.. Varför vill de plåga oss på det här viset? Kanske är det bäst att utföra mitt uppdrag innan tiden är ute. För något år sedan slog vi nämligen vad om att jag skulle äta fem stycken i rad. Det ska nog gå vägen!

Sedan måste jag nämna en till vacker sak som har legat i skymundan ett tag nu; Jelly bellys. Det var ett bra jävla tag sen man var rik nog att köpa gudagåvan, och till slut blev de bedårande små färgpluttarna bortglömda. Och tror ni inte att en av de tappra medlemmarna i Grease-produktionen kommer med två förpackningar till repet igår? Jo, det är klart att han gjorde. Det är värt att nämna här i internets klyftigaste och fetaste blogg aka bibel.
Tack för det Oliver Lindståhl!



Adjö!
Kalorina

Kommentarer
Postat av: sofia

grease <3 jelly beans



liiiiiivet!

2011-03-23 @ 12:07:45
URL: http://sammanattervantaralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0