Björnar och sånt

Mina kära, fina, vackra damer och herrar; som jag har lovat tänker jag inte svika er!

Först och främst vill jag lätta på hjärtat och berätta att jag och Frida den Feta presidenten nyss åt på Pastahuset, ett MYCKET fint och ädelt ställe. Och i söndags åt jag food from heaven: oxfilé, potatisgratäng och bea, fyfan vad gott det var, och fyfan vad fet jag blev :')

Nu när det är snöstorm och dylikt ungefär varje dag är det viktigt att fylla på sitt kalorilager både inombords (hehehehe) och utombords. Därför är det bra att man bor nära gudagåvan Willys! OCH att man äter liite mer än man orkar varje gång man äter, så att man inte fryser ihjäl och dör liksom. Det vore ju ganska skönt att göra som björnarna, käka hela sommaren och våren och hösten och sova hela vintern. Jag hade mått superbra! Dock går ju inte det, då missar man ju nyårsmaten och julmaten (eeeh, ja. om man gillar julmat kan man ju äta det, annars går tacos bra också).

I skolan forstsätter häxorna och diktadorerna och lord voldermort att servera kiss och bajs. Det suger. Hoppas dom bränns levande.

HEJDÅ! / Kalorina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0