Vår = kalorier

Vi kan nu konstatera, även de lite mindre begåvade, att det är vår. Alltså årstiden innan sommaren. Eller sommaren fast utan stora blad på träden och ledighet.. och inte allt så mycket regn. Och på våren, mina damer och min herre, är det så SVÅRT att låta bli att äta goda saker (om man nu av någon anledning skulle vilja låta bli?).

Igår åt jag och Freid-a Fors varsin daimstut, och idag varsin lionglass mmmh nomnomnom <3

OCH SNART ÄR MIN GODISSAMLING HÄR HEMMA SLUT!! :'(((( That's not okay..

Ps. När jag blir stor och stark och rik ska jag köpa några av donkarna nedanför. Om någon startar en tjockis-fond åt mig redan nu kanske den tappra människan kan få komma och bo med mig i något av huset (: Ds.


Självklart väljer vi den största
glassen på listan!


Kommentarer
Postat av: Tord

Glass. -

2010-05-04 @ 18:55:00
URL: http://toord.blogg.se/
Postat av: Tord

MEN FAIL. >:

:D*

2010-05-04 @ 18:55:26
URL: http://toord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0