Ett fint visdomsord

Inte skulle vi väl någonsin tro att Sean Banan den mongoliserade skulle komma med en sådan här JÄTTEfin fras:
"Kött fifän, eat some more, sluta se ut som en crackwhore!"
Jag måste säga att hela texten har ett så fruktansvärt fint budskap! Om mannen bakom den fick förbi skulle han garantera bli bjuden på tårta, så resonerar jag (: Jag kan också meddela allmänheten om att den andra kladdkakan för helgen (ja, det är ju sommarlov, och då räkas alla "perioder", sådom "Öppet-huset-perioden" som pågår nu", som helger) är på G! Och jag har tappat räkningen på alla chipspåsar som har funnits i huset!
Känns dessutom som att det blir pannkaksfrulle imorgon! Godast i hela världen blir det om man har vaniljglass, nutella och bananskivor i. Lyllos er som får så bra tips av mig. VERKLIGEN!!
Adjö / Kalori-na den feta!

Kommentarer
Postat av: Karolina Goes crasy-k

haha! jean banan ;D Rösta gärna på min sko! en av mina teckningar på den! B)



ps: diggar din bakgrund XD maaataamaaj!

2010-07-23 @ 02:46:59
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0