TF'S FAVORITDAG!

Den 6e dagen i veckan, 52 veckor om året, firar riktiga Truefettomänniskor en mycket speciell dag, LÖRDAG! Och idag råkar det nämligen vara just en sådan dag, så varför inte skriva en fin dikt och bjuda på ännu ett tips skapat av tjockisguden? Varsågoda:

Lördag, lördag, du vackra dag,
nu kommer till oss med feta tag.
Denna dag ägnar jag enbart åt bli fet,
ty det må vara det vackraste jag vet.

Godis, glass, kakor och chips,
aldrig mer armhävningar, sit ups eller dips.
Vad vore jag utan denna ljuvliga dag,
nu ska jag gå och äta ett ton choklad.

<3


Och så kommer vi till tipsen:
För alla er som inte känner mig så bra, eller har råkat missa när jag har uttalat mig om detta underbara sätt att äta popcorn på, lyssna väldigt noga nu!

Du behöver:

Ett stort glas med coca cola
Saltade popcorn

Tag ett popcorn, doppa det i colan tills det blir mjukt, lägg det i munnen, sug/tugga lite på det, svälj. KLART! Fortsätt såhär till popcornen är slut.





Xoxo - PoetFATSOGIRL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0