Från mig till alla fans:

Eftersom att fettomästarna här på världens viktigaste och mest lärorika "blogg", som egentligen är en bibel, har legat i något som björnarna kallar för ide ett tag, (med tanke på att vi inte orkar röra oss så fruktansvärt mycket mer än ingenting alls), så har det varit lika dött som en nybörjarbantare efter två dagar här på True Fettos. Synd, tycker både vi och ni..

Och därför ska jag bjuda er på något så fruktansvärt trevligt! Jag skulle vara så lycklig om jag hade en sådan som jag i min närhet, dock har jag inte det.. Nåväl, jag klarar mig väl själv, eftersom att jag redan kan så mycket.. Här har ni i alla fall något som kommer lätta upp stämningen nu när skolan har börjat och 1/3 av maten ni äter om dagarna har ett mindre värde än självaste Anna Skipper från DU ÄR VAD DU ÄTER!!

Du behöver:

Ett jättestort och fint glas + sked + sugrör
Vaniljglass
Mjölk
Oboypulver
Ev. jättegoda saker som smarties eller chokladbitar eller mashmallows eller banan (FAST INTE FÖR MYCKET, det är nyttigt), etc,etc
En mixer

Av dessa jättejätteenkla små grejer, som man alltid har hemma (om man inte är en dålig person), kan man göra
VÄRLDENS GODASTE MILKSHAKE!! <3<3<3

Ni får tacka mig senare, BYEBYEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0