!!!!!!!!!!!?!?!?!?

VARFÖR KOMMER DET MER SNÖ?! SA JAG INTE NYSS ATT DEN BORDE FÖRSVINNA SÅ ATT MAN KAN TA SIG TILL AFFÄREN/DONKEN/VILKET MATSTÄLLE SOM HELST/VART MAN NU SKA, HUR LÄTT SOM HELST?!?! VARFÖR LYSSNAR INGEN PÅ MIG!?!

Jag blir så frustrerad! Och inte blir situationen lättare när man sitter fast här, utan kalorier! Det finns fan ingenting hemma, TILL OCH MED NUTELLAN ÄR SLUT?!

Dessutom har vi promenerat och gymmat och aerobicsat så jävla mycket i skolan den här veckan så att vi säkert har gått ner flera kilo om dagen, OCH DET GÖR INTE SAKEN BÄTTRE! Jävla skitspel. Tur att jag har en hel kasse med typ sjutusen ÖGONBLINK chokladdryckspåsar i ett skåp här i den lilla knarkarkvarten.. Annars hade jag fan hoppat från klaffbron.

Kalorina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0