Skolan skänker oss.. BILDER!!!!

Idag är det en sådan dag, som bara vissa dagar kan jämföras med.. Så att säga!

Först och främst tänker jag meddela att min frukost bestod av chokladmuffins från skolans kiosk! Som en gåva från ovan har mattanterna skänkt oss möjligheten att köpa äppelmuffinsar, chokladmuffinsar, bullar och kladdkaka (ibland, det händer att den.. tar slut..) trots att det är GOTT och inte innehåller fullkorn och dylikt!! Väldigt underligt må jag säga..

Nu när vi bara sitter här och väntar på att Fried-a the president ska giva oss ett livstecken, passar vi på att gå igenom arkivet i datorn, som vi har samlat på oss under dessa två år av linsgrytor och rotfruktsgratänger..

Favoritbilden idag blir...



Här är våran vän, som väljer att vara halvt anonym, med min före detta katt Rune. Han avled dessvärre för ett x antal år sedan. Tyvärr orkade han inte fortsätta hela vägen över gatan när han var ute och gick.. Han var ju trots allt ganska tung för sin ålder. Och bilen som kom farande i en sjujävla fart hann fruktansvärt nog .. inte bromsa..


Efter en historia som denna kan det vara nödvändigt att tröstäta. Dagens tips är Ben & Jerry's "Baked Alaska", den får dig på topp i vilken situation som helst!



Det var allt från mig just nu!
Xoxo - fatsogirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0