Are we slowly dying... ???

Helgen ska vi inte ens nämna* här i denna fruktansvärd älskvärda blogg BIBEL.. Det vore en skam för Truefettos om samhället fick reda på de hemskheter vissa av oss råkade ut för. Låt oss stryka ett mycket TJOCKT och fläskigt streck över valborg, första maj och allt vad resten av den helgen det innebar.

För övrigt har jag börjat ana att en anonym överste inom TF (nämner inga namn, men hon heter samma sak som en annan i sekten, och hennes efternamn börjar inte på E) har fått vårkänslor för mig. Ja, smygkika i min kalender så förstår ni varför.
TIPS:  Att vinna mitt hjärta är enkelt, det är bara att köpa choklad till mig. Och helst lite (mycket) andra kaloririka ätbarheter också..


* Jajo, nu nämnde jag den ganska rejält ändå.


Kalkon den store



Vad är det egentligen Frida funderar över..?
Vad är det Frida funderar över egentligen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0