i <3 långhelg

Ja, mina damer och min herre (måste ju tänka på att Fors också läser det här), så har vi nu äntligen nått början på en fin och kalorifylld 5dagarshelg. Med tanke på att jag och Frida E åker upp till gödningspalatset # 1 lär ingen på denna jord bli besvikna på oss när vi kommer tillbaka till den högt älskade skolan.

Jag måste även tillägga; Kära Frida F,  jag hoppas att du gör ditt bästa nere i jag-hugger-ner-folk-med-samurajsvärd-om-jag-vill-staden, medans vi beskådar kossor och dylikt uppe i riktiga Sverige. I sommar uppnår du också wannabe-nirvana* och får komma upp och övergöda dig själv du med.


* För er obildade sillhuvuden; Nirvana är en buddistgrej. Fråga presidenten vad det är, hon är pro på sånt.




Och elv, vad har jag sagt om brun utan sol? Det klär dig inte, du vill ju inte bli
som den vackra skapelsen i din kära klass..?



xoxo -  fatsogirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0