Whats sött enough i mina dreams(?)

Ja, kalkon.. vad är det jag egentligen funderar över?
Den underskattade TF standarden må tro? dessa fem tappade kilon från en viss TF medlem kanske?(nämner inga namn men hon börjar inte på F) Eller är det mina vackra vårkänslor för dig, kalkon? man vet aldrig, detta kan med en ypperst tänkbarhet förbli en gåta. Men gåtor är då till för att lösas, inte sant mina vänner?

''MEN NU TILL MIG'', Karolinas valborg har vi nog alla läst om att hon sagt varit den ''bästa'' och att hon gärna vill prata om den, men JAG däremot har haft det mucho bättre. Jag har fått i mig mat och andra kalorier på det mest otänkbara och tänkbara sätt.  Och nu sitter jag här, fast jag borde göra mig nattklar och mumsar på min Half baked glass som är himelskt god, och bara tänker... IMORGON då är det fredag och jag skall eta jäääääääääääääääääääääätte mycket gott.


g 2 bad kalkon, jag har inte vårkänslor för dig längre..  :'''( Men låt kalenderskriftelserna vara kvar som ett minne av mig :)


Och så vill jag tillägna en kram till min bror som nästan håller TF standarden och är värd lite PR så här i kändis världen.


Godnatt nu skall jag drömma om söta saker <3






/Kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0