Var är världen på väg?!

Okej, eftersom att min hjärna är alldeles för upptagen med att smälta helgens mat (ja, det är min hjärnas uppgift. Sluta vara uppkäftiga), så orkar jag ej räkna ut hur hiskeligt många dagar det var sedan jag delade med mig av mina makalöst underbara matberättelser.

Jag kan däremot bjuda på alldeles ljuvlig information, precis som vanligt!

1. Jag har under ett par dagar förbrukat 400 kr av min lön. På enbart ätbara ting <3
2. Igår fick Tord punka. Och broder Elsa orsakade även att min alldeles utomordentligt jättegoda hawaiipizza blev kall </3
3. Precis som vår ädla president nämnde så blir den föraktade kostdagboken antagligen inte till lärarens belåtelse..

Nu skall jag och den sistnämnde mongocurryanen bege oss till - som hon så fint kallar det - stadens torg. Utan färdmedel. Alltså kommer vi bränna kalorier. Skam över oss...

Kalkon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0