var är alla?

Jag måste säga att jag är besviken, många säger att de är true fettos-fans men det är ändå inte lika många som läser våran blogg. Mycket snack och liten verkstad.... Jaja, nog om dessa tråkigheter. Som vanligt var det inte god mat till lunch på igelsavikens gymnasium, men jag kan inte säga att jag är förvånad. Jag tror minsann att jag ska ta ett allvarligt snack med kökspersonalen.

Jag måste faktiskt säga att jag är stolt över mina matvanor, det har nästan blivit som en norm att äta hämtmat minst två gånger veckan. Som till exempel denna vecka, jag har redan ätit på donken och nois men jag ska också äta hämtmat imorgon och i helgen. Om det fortsätter så här kommer jag nästan kunna kalla mig själv för matguru.


President

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0