Välkommen hem

Ja-aa, nu var det ett par dagar sen vi uppdaterade sist. Jag tänkte bara välkomna frida hem från tallin, jag hoppas du haft en trevligt resa med många portioner i buffén och flera kilo godis från tax-freen. Själv har jag haft en skön helg med snabbmat varje dag. Och även många kalorier i form av godis mellan målen. Jag har legat i min säng och ätit hela dagarna med Vänner och min samhällsbok som sällskap. Jag har lyckats kolla igen en och en halv säsong.

Ja, sen är det ju skola imorgon och man kan ju alltid hoppas på god lunch men mina förväntningar är mycket låga. Våran skolmat håller verkligen inte måttet måste jag säga. Brunnsängsskolans mat var hundra gånger godare och då fick vi ändå klor och plastbitar i maten. Var säger egentligen det om Igelsavikens Gymnasium, som tycker att kost är viktigt?


President

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0