VAD GICK FEL!?

Vad lider sveriges befolkning av!?  vad gick fel egentligen? Hur i fan kunde operabruden vinna? jag förstår ingenting, det lät ju förjävligt och det är MELODIFESTIVALEN!!! inte Fantomen på opera audition.. snälla asså. Det här kommer att dra en skam över Sverige, jag är en aning glad att vi måste tävla i en deltävling innan en plats i Eurovision song contest är spikad tho.
          Vem skickar en opera sångare på detta äventyr när det fanns så OTROLIGT mycket bättre bidrag.. E.M.D var bättre, Fast Alcazar var ändå min stora favorit! Fast ja ändå, vem som helst skulle fått ha vunnit egentligen, alla förutom operasångaren som ser ut som en man.
          Detta kommer att äventyra hela Europa, alla kommer tappa hakan, utav chockandet de ser och hör under kommande tävling. Men ser man på den ljusa sidan så får väl världen sig ett gott skratt och det är ju ioförsig ganska bra om man ska tänka på alla dessa deprimerande människor som finns just nu, de behöver värme som alla andra och skratt löser som sagt allt och alla blir glada och svävar på moln. dock tycker jag synd om dessa folk som då har tinnitus, dom med hörselapparat har väl då turen att kunna stänga av allting runt om sig, luckylucky.
          Jag haha oj oj oj kan inte sluta tänka på denna fin fina stund då man satt i soffan och bara hoppades, hoppades att vem som helst förutom hon skulle få de där sista poängen, men det är inte ofta det som jag vill går i uppfyllelse märkvärdigt nog he-he-he. Och nu kommer jag antagligen få skäll för att jag inte skriver om mat, men SO WHAT MATES!? jag behövde avreagera mig lite och detta är då bästa sättet förutom att slå på boxningsäcken som dock ännu inte är uppsatt..


OCH EN SAK TILL. Hur kunde hon få mest röster av svenska befolkningen då jag har efterforskat lite och ser då en länk på aftonbladet, med statestik över om rätt låt vann.
Detta är då vad mina ögon möts av på datorskärmen:





Och så ska jag nämna att jag åt hundra elva tusen kilogram lösgodis och 200 Liter läskedryck. tjock som en bock, kurr i magen blopp

// Kung Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0