mat<3

I fredags var en höjdardag, en bra dag som invigde helgen! Tallin var perfekt återigen. Jag åt som aldrig förr, jag tjockade i mig mat på buffén och goda chicken wraps + en massa ohälsosam dricka. Donken till frukost på lördagen också mmhhh <3333 Fast på lördagkvällen så kände jag mig inte speciellt kry, min hals var inte den bästa. Jag var hes som den hesaste av de hestaste, likaså som den tjocka är den tjockaste av de tjockaste. Jag knúnde knappt prata,, MEN SO WHAT!? Jag och sandra gav gärnet på dansgolvet ända tills dom stängde då några fin fina typer raggade upp oss. Vi pratade då om gotland av någon konstig anledning och jag nämnde att TF ska resa dit i sommaren och en utav dessa gossar sa då at han och hans familj ägde en krog där och dom behöver extra personal under vissa veckor då det kommer massa partay folk och jag fick hans nummer. VÄLDIGT INTRESSANT tänkte jag, helt perfekt att jobba av sig litegranna och tjäna finfina stålar på ett trevligt stäle. MEN NEJ!!! när jag då kom hem i söndags så kunde jag inte hitta pappret som han skrivit numret på. det var en true sadhets moment. fy påmig.

Slut på det roliga och nu till nutiden. jag är sjuk! hängig i söndags och nu halsfluff och feber med rinniga ögon (Y) Det ända jag har ätit kan man kortfattat säga ha varit godis, godis godis och godis från båten men konstigt nog har jag gått ner 2 kilo :O:O:O:O:O:O jag förlåter mina TF kompanjoner så hemskt mycket för detta och jag lovar att ta ifatt allt den dagen jag blir kry.

Tack och hej leverpastej // Kungabarn :):):)

Kommentarer
Postat av: ark karolina

borttappade nummer, ÄNNU FLER tappade kilon och halsFLUFF<33333333

du är sämst

2009-03-10 @ 21:37:01
Postat av: Fors

tss, det är du som är den beniga

2009-03-10 @ 23:14:19
Postat av: k

aldrig i livets liv

2009-03-11 @ 11:02:36
Postat av: Fors

vi säger så, ah visst

2009-03-11 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0