mmmh

ja det var ett tag sen jag skrev. Jag kände att det behövdes en uppdatering. Idag har jag ätit pizza till middag och till efterrätt blev det tårta <333 Den här veckan har jag ätit pizza två gånger och nois en gång och det är bara ONSDAG, ojojoj vad jag lever upp till titeln True Fettos. Jag har dessutom åkt moped med mina kompanjoner frö första gången det här året, jag har även ramlat med min moped första gången det här året vilket var skillat. Men det gör inget, för nu kan jag tröstäta (((: Det känns inte som att min kostdagbok kommer se ut så som min breddlärare vill att den ska se ut.... Sånt får man leva med. Det var allt för mig, ni hittar oss på donken/nois om ni vill något.


President

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0