lugn lugn

Så ja, nu tycker jag att vi ska lugna ner oss här på bloggen och sluta hysa agg mot varandra. Vi är ju trots allt de enda True Fettos i hela världen och vi måste hålla ihop! Samtidigt kan jag ju påpeka att allt vi skriver här inte behöver handla om mat, det kan handla om allt som har med mat att göra eller allt som har med TF att göra. Så jag tycker att ni ska sluta upp och ta varandra i hand och sluta fred. Kanske till och med äta en bit mat tillsammans. True Fettos är en fin sak och när man tänker på oss och våran ska man känna lycka.

Jag vill också tillägga att jag har ätit pizza väldigt många gånger den senaste tiden, exempelvis igår och idag (:


President

Kommentarer
Postat av: karolina

hahahah du är cp frida elfström!

jag åt kebab idag, och godis igår, och godis i förrigår och dagen innan det etcetctetc (:

2009-03-02 @ 20:45:21
Postat av: karolina

hahaha du är cp frida elfström! och jag åt kebab idag etcetctect (jag orkar ej skriva om samma sak igen för det skickades inte:'((((((()

2009-03-02 @ 20:47:32
Postat av: karolina

eller så gjorde det det :ooooooooooooooooooo

2009-03-02 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0