Kungabarnet/honung är obildad och ond



Lilla söta rara Frida Forsgren..
HUR KAN MAN VARA ETT TRUEFETTO UTAN SMAKLÖKAR?! Herre min skapare på ett moln som faller från i himlen i 167 km i timmen.. Du missförstod det hela, och det är inte så konstigt. Man kan ej tänka klart utan alla dessa förfärligt nyttiga och hälsosamma grönsaker och vitaminer, som varken du eller jag får i oss när vi äter pizza var evigaste dag. Där krockar den lilla genistigen med fettostigen. "To bad.."


Dessutom är jag inte alls 'tiny winy smal' din onda skapelse, jag har under detta kalorifyllda sportlov (helt utan sport bortsett från snowracer och intervalllöpning till bussar etc) FAKTISKT nått upp till en ny level:
Närmare 60 än 50 kilo.


Tji fick du din 30gramschipspåse utan chips.

Kalkon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0