Fredag den 13e's sista ord:

Efter en lång, lång kväll full av trevligheter (bland annat tacos x 2) vill jag nu berätta en alldeles underbart sann historia:

Ont i fötterna, 4 kassar fulla med burkar/flaskor/kartonger/etcetcetc, spill på golvet, smulor överallt, jag ni fattar grejen. Nu när de två tappra Trosahomiesarna Hamster-martina & .. "Vit Kanin", de mindre tappra guldfisksbanditerna Sluskmugg och Hjonbjarne, och den alldeles utomordentligt tappra indianhövdingen Frida den okinesige har gått och lagt sig för att få sin välbehövda skönhetssömn (jag syftar mestadels på de två oinbjudna 91orna), känner jag att jag är extremt sugen på ostbågar. Sicken enastående tur att jag har två påsar i skafferiet. Det känns dessutom alldeles ofattbart mycket som att det är time for kladdkaka.
Oj, så många kilon jag kommer addera i natt!

Jag vill för övrigt påpeka en sak: Det är vår nu. När jag, för inte många minuter sedan, var ute och slängde de tidigare nämnda sopkassarna kvittrade fåglarna. Och klockan var då strax efter 04.00.. Fina tider.


1. Dusch
2. Herkules + Mamma Mia + Ostbågar + Kladdkaka
3. Smitta någon med aids eller något annat otrevligt. Om jag hinner..

Kalkon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0