En tyst minut..

Nu är det så att kalkonkarolina har fått virus på sin dator, för mycket porrsurfande viskade hon i mitt öra. en mycket sorlig historia bakom det hela  men jag varnar nu världen att vara försiktiga när det gäller såndant.
 
konsekvenserna blir : Till att börja med så laggar skärmen, till att sedan stängas av utav sig själv hela tiden och sist men inte minst att dö, att inte kunna starta den igen. och konsekvenserna på det blir då en mycket arg och frustrerad ägare som blir en aning tokig och som tröstäter upp sig själv. Hon väger nu 134 kg... innan denna hemska händelse så vägde hon bara 89 kg... Vi komemr att sakna dig här på bloggen kalkon. dock finns det ju alltid supersnabba datorer på datorn som du kan använda dig utav :) 

Här har vi en video, den som är rated as number one är då  KalkonKarolina :):):)





Nu håller vi en tyst minut. / Kungabarn







 

Kommentarer
Postat av: karolina

SAY WHAT?!

vemfan filmade mig när jag lirade? :s

2009-03-06 @ 19:28:09
Postat av: Frida

jag? snälla du kan ju inte vart så inne i spelet så att du inte märkte att jag var där :o

2009-03-08 @ 14:22:19
Postat av: karolina

jag märke inte att du var där...

2009-03-09 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0