En glädjens dag!

guds gåta till människan




Idag - 5/3-09 - är en dag att minnas. Jag låter bilden tala för sig själv. Och den som klagar på mina hjärtan.. dör.

Och inte nog med det! Denna vackra dag insågs det även, efter inte många minuters betänketid, att vi på TF har en idol. Att vi inte har tänkt på det tidigare?! Beskåda guds vackraste skapelse:



För övrigt känner jag att vissa av oss här i styrelsen (jag nämner inga namn, men jag syftar på två stycken som heter samma sak) har börjat få tillbaka sin hemska vårenergi.. Oförskämda sms skickas från oskyldiga biffars mobiltelefoner och det springs i korridorerna. Dessutom slarvar mamma ofta med att ställa cykeln på stödet utan slänger den på marken utanför huset istället... (hahahahahahahahahahahahahahah I ARE LUSTIGKURRE) nu får jag smisk för att detta inte handlade om mat, men det är det värt. jag gillar ändå forss närhet <3

Kalkon.  Och så var kalkon oallmänbildad och gav er bara en länk medans jag kungabarnet då gav er en hel video (((((((:

Kommentarer
Postat av: Fors

haha alla gillar min närhet

2009-03-05 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0