De tre vännerna(och jerry) håller alltid i hop, i fettigt och i sött

 PLUS

Ja, somsagt så har några ensataka läsare säkert läst om vårt lilla utbrott vi haft här. Jag må då förklara att det endast var ett litet mistag, ett misstag som den gång då jag fick en hamburgare istället för en cheeseburgare. det var en aning tragiskt ja... Men som sagt jag kom över det lika så om jag har kommit över detta. jag väntar förväntansfullt på att få skaka karolinas hand imorgon på breddidrotten och inta fred mellan varandra.  Jag ska då också passa på att säga att östertälje pizzerian dock inte är så bra som man har HÖRT av en viss robert... Det är ibland en ganska hemsk upplevelse när man äter där. Som den gång karolina fick ett hårstrå i sin mat <3 Eller den gång jag beställte pizza men knappt fick någon pizzadeg. Det är små detaljer där som gör att deras bakverk bara får 2 av fem toasters utav mig. Men nu mitt gott folk ska jag ta mig en bulle och dricka mitt thé.

Dröm sött om hamburgare och frestelser. /Kungabarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0