De hemskaste hemskheterna någonsin

Tihi, idag vaknade jag av att det ringde i min söta lilla telefon. Jag som egentligen ville sova länge, eftersom att jag och My var på heron och bowlade igår, så det blev ju lite sent, hihi, men så blir det ju ibland. Ni skulle ha sett mina strikes liksom! Tyvärr missade jag ju melod...

NEJ, JAG TROR MINSANN INTE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!1!!!!1!!ett!!sju1!1etcetctetc
 
Visst, okej.. OKEJ att du skriver om kurdbad och H&M's bebiskläder etcetcetc, men NU går du för långt. VAR är din TFstandard Frida Forsgren!? Du kunde väl åtminstone nämnt vad du åt när du kollade på äcklodifestiknölvalen eller what so ever? Nae, skärpning..


Ganska uppenbart att TFfansen gillar kladdkakshistorier mer än inlägg om tantprogramskritik



Men låt oss inte vara allt för emo i dessa ljusa vårtider. Kolla the bright side of life:

1. Jag har 2 liter glass i frysen, som är MIN och ingen annans.
2. Mina öron får allt oftare höra strålande nyheter om TFdyrkan.
3. Det är vår = Jag vill grilla. Mmmmmmmh <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0