ärade undersåtar och (icke) trogna fans.

Veckan har bestått utav både gott och ont, det började på måndagen med en väldigt underbar kebab med bröd, tisdagen bestod av våfflor och donken, onsdagen av den underbara kebaben igen, torsdagen bestod utav tacklingar på rugbyn som orsakade till små blåmärken men jag tröståt pizza den kvällen, fredagen bestod utav mängder av energi dricka och godis under nattens lan, lördagen bestod utav brunnsängs kebabrulle som brukar vara magiskt god men icke! dom failade denna gång. Och nu till det onda, jag har blivit sjuk igen, och jag har fått sova en timme för lite pga den helt onödiga 'ställ klockan en timme frammåt' idén... men tacos räddade mig lite grann, OCH VARFÖR GÅR INTE BECK IDAG, särhomoskittv. mm, fy fillibabba.


Kungfukungabarnet


Kommentarer
Postat av: stjärt

dom har inte fler beck att visa D:

2009-03-29 @ 21:33:08
Postat av: framstjärt

johodu!! bara det att dom inte vill visa dom :'(

2009-04-05 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0