1 inlägg, 3 bekännelser

1. Skolans mat är hemskt. Jag menar det. Jag driver inte. Jag lägger betoning på H, jag lägger botoning på E, jag lägger betoning på M etc, etc, etc. Personalen vill att vi skall svälja. Må dom ruttna i en blöt kartong.

2. Jag vill informera världen om att våran kära vän/kusin Robert, sakta men säkert, börjar återvända till de normala, hälsosamma vägarna igen. Efter en dryga3veckorsdiet utan godis fick han äntligen njuta av kalorierna från både choklad och polkgrisar. Vi på TF hälsar dig välkommen tillbaka till det verkliga livet!

3. Någon viskade i mitt öra att två av de tappra medlemarna i TF (jag nämner inga namn men det var två som inte heter samma sak) åt ute två gånger igår! Donken till lunchfrulle och Nois till middag. MVG+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0