well well well

Ni måste ha saknat mig litegrann va :D HERE COMES FORS LIVE FROM GREECE! Tre måltider om dagen, glass på glass, kalorier på kalorier I <3 ALL INCLUSIVE.. steker som en sann stekare... under parazollleein<33
har säkert lagt på mig ett par hundra kilogram under denna resa, men ska inte skryta ännu resan är ju inte slut direkt jag har ju några dagar kvar ;)
Hotellet är underbart och vädret är +40, havet svalkar knappt det är då nästan som man längtar lite efter regn :o

OCH jag har dykt och sett bläckfiskar ;OOO blev en aning skraj då jag blev jagad men senare under dagen hämnades jag och åt just en bläckfisk HAHA!

Nu ska jag vara sisudär asc00l och leta efter enormt stora krabbor i sanden.. i mörkret.
Ha det bäst// Kung Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0