Vad är det frågan om!!!???

Jag gick upp idag, i mån av att komma i tid till skolan, MEN ICKE! då var bussen fullproppad med tunna pinnar vilket gjorde att jag hade mycket svårare att komma ut ur bussen när jag väl skulle vandra vidare till tåget. tack vare det så kom jag försent till skolan vilket inte gjorde så mycket dock efter som att vi inte hade PETRA PERSSON<333333333333 som jag och så många andra avgudar (hatar)  något enormt mycket, en gudomlig (dålig)  lärare så att säga (se ironin mellan raderna). Men som sagt, det jag ville säga var att vad är det för fel på igelstas mat!!!??? JISSES, man kan inte längre se vad det är man äter då de har slängt i allt möjligt. skulle inte förvåna mig om de börjar ha lökringar till pannkakor eller sylt till fiskpinnarna en vacker dag. Och all denna hemska mat, vem äter den? det kan jag tyvärr inte svara på iallafall. Men nog borde man få bra mat som man kan äta, som man kan bli mätt på för att sedan orka de fyrtiosjutusen timmar som vi går i skolan.
Må jag säga att yttrandefrihetsgrundlagen är en bra lag. tack och adjö! :) /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0