Ohh-ohhhh ''وأنا أفهم تماما ما تقول'' eller något sånt..

  Mhh, kurdbad, låter ganska mysigt. tycker inte ni det?  Jag undrar hur det är, hårigt kanske(?) eller är 'kurd' ett ord för någonting som har med spa att göra? iallafall, jag förstår n-a-d-a.

Anyway, idag åt jag,mäcs och elv på nois. Dom tog två hela portioner medans jag kände mig ganska uppblåst med inte ens en hel. sad. Och efter skolan åkte jag in till stan och JAG FÖRSTÅR MIG INTE PÅ VAD VISSA INVANDRARE LIDER AV!? jisses.. att dom börjar prata på turkiska/syrianska/arabiska vad fan det nu är dom snackar, att dom säger någonting på deras språk till mig, SOM OM JAG FATTAR(?) det är inte så att jag är kungen i ljungen och kan alla språk? men okej, ingen big deal att dom säger något till mig och jag typ ah ' men tja jag förstår inte vad du säger, prata med han därborta istället'. Gammeltantan förstod tydligen inte mig heller och vart helt utan anledning arg på mig (som jag uppfattade det hela) då hon börja hetsa upp sig över någonting och jag bara ryckte på axlarna. Jag vände mig om för att gå ner och ställa mig i någon annan kö men tro fan att hon följde efter och fortsatte och babbla. efter ett tag vart jag förbannad på att hon var förbannad,  och jag stannade och kollade henne rakt i ansiktet. hon stod tyst som om hon trodde att jag skulle säga någonting men ptsss, då sa hon på svenska 'vet du vart dom har bebiskläder' MEN HALLÅ LIXOM! HUR SVÅRT KAN DET HA VART ATT SÄGA DET PÅ SVENSKA FRÅN BÖRJAN!!!??? jag ryckte på axlarna och hon gick iväg. patetiska människa -.-'''''''''''''

Iallafall, nu ska jag laga mat :o UNGSPANNKAKA MED BACON :)  /kungabarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0