TF standard? pyttsan i byxan heller

Nej.... alltså nej... Varför gör du så här fula tjocka KALKON!? Du gnäller på mig att jag inte pratar om mat här på denna blogg, men vad är det då för inlägg du har lagt in? studsmattor och mc G ? pfff, jag skrev ändå lite om mat, men NEJ! du tror att du är bättre och större än mig men schollerittan heller att du är! just nu håller du inte till TF-standarden at all! du är tiny winy smal och har slutat fantisera om mat. det är sorligt.

Nu skall jag dock yttra mig om maten i mitt lov.
Måndag -  åt billys
Tisdag - Åt på donken
Onsdag - Åt Tapco
Torsdag - Åt risifrutti och mackor ( en skam )
Fredag - åt mat från MAX
Lördag - Pizza

Ochjag har faktiskt inte varit på gymmet en enda gång... även fast jag lovade mig själv det. Se och lär, här har ni en riktig true fetto!

Tudeluu / Kungabarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0