på tal om hemska sanningar...

Jag, Frida,,, har brytit en regel i TF's lagbok. Jag har nu levt på nutrilett i två dagar och känner mig alldeles tom, min mage ropar efter donken. jag skäms.. det gör jag verkligen, vad ska jag ta mig till?  mina tänder låter mig inte tugga, jag fick tandställning igår. Har ont som tusa när jag biter ihop, därför måste jag erkänna att jag måste avstå från den feta maten, dock är jag snart tillbaka på rätt spår. och det skall firas med tapco mat tycker jag!  Aldrig skall jag svika mina kära vänner, jag skall göra så gott jag kan för att få stå kvar vid eran sida. Hoppas att ni kan förlåta mitt val av näring dessa dagar, men som sagt jag drack nutrilett med choklad smak, alltså den onyttigaste. och det är ändå bättre än ingenting alls :)) 
Lad mad kommer i flodbølger<3333

Kommentarer
Postat av: TFkalkon

när du är tillbaka på banan igen blire tapco x 8902 (((((((((((:

2009-02-17 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0