FACEBOOKGRUPP PÅ G!

VAD ÄR DET JAG LÄSER?!?! Varför får jag aldrig veta saker innan någon annan?

Bara för att säga emot mig själv; Det går ypperligt bra för den än så länge oprisbelönta (men vad enda in i hälleflundrans fantastiska fenor gör det?) FACEBOOKGRUPPEN 'WE <3 TRUEFETTOS', inom loppet av bara några ynka timmar har vi lyckats dra med dessa fenomenalt klyfftiga undrsåtar:

Karolina Mäcs (självfallet)
Frida Elfström (självfallet)
Bjarne Mehlqvist *
Fredrik Svensson *
Rebecca Larsson *

För övrigt vill jag passa på att meddela samhället om en ytterst viktig sak:
Jag har nu lyckats förbruka hela första lagret av min supersize-toffifee. Jävligt strongt!



* Tulpaner och gratis cheesburgare skickas till er snarast <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0