En hemsk sanning...

Nu är det så här min kära undersåtar och blivande fetton.. Det har just skett en hemskt händelse inom TF, och jag kan inte vara en svekfull och dålig människa och medlem genom att hålla mina mörka hemligheter inom mig. Nej, här på TF's egna hemsida har vi inga hemligheter, jag låter både fettet och skvallret flöda:

Det var en vanlig tisdag.. Ja, det kunde ha varit vilken simpel och trist tisdag som helst. Dagen började med ett inte allt för intressant prov, följt av en lång, välbehövd håltimme. Självklart, absolut utan tvekan begav vi oss till älskade donken. Ja, resten vet ni om ni har läst det ovanstående inlägget.
 Nåväl, dagen fortsatte i all sin hast och precis som var och varannan vardag (+ helgdag) var jag och frida elfström alldeles utomordentligt sugna på födan från paradiset; NOIS THAIMAT.

Ja, ni förstår säkert att vi efter ett x antal timmar av längtan efter mat, hastigt bestämde oss för att återvända mot det fagra Östertälje för att få det vi suktat efter hela dagen. Men så plötsligt, som en blixt från klar himmel, var jag tvungen att protestera. Anledningen var tragisk, men sann: p e n g a r.

Nu har jag erkänt detta hemska brott, och det tynger fortfarande mitt hjärta. Men en sak är jag lättad över! Nois serverar inte den fetaste maten, de bjuder närmare bestämt på nyttigheter som grönsaker och kokosmjölk. Kors i allsin dar vilken tur jag hade att det inte handlade om käraste donken eller liknande..
Dessutom är min pappa en liten rackare när det gäller mat. Just like heaven så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0