donken

Idag hände det någonting hemskt. När jag och karolina var på donken var det så mycket folk att man inte kunde njuta av sin vistelse där. Att äta på donken ska vara något fint men alla dessa människor som var där förstörde allt. Alla barn bara skrek och man fick slåss om platser. Nej, idag var inte en bra dag att äta på donken. Men som tur var så var det gott ändå (:

Jag måste skärpa mig med bloggandet, det har blivit väldigt lite men jag ska skärpa mig. Jag kan iallafall säga att jag har levt upp till TF-standarden det här lovet. Kalorier varje dag! Det är dock hemskt att lovet är slut..... jaja, nu har jag en anledning till att tröstäta (((:



President


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0