ack ack ack

Nu sitter jag här, dem kunglige. jag är hos karolina och är alldeles enssam i källaren men jag fick precias ett meddelande från en trogen agammal vännina där hin skrev ''Här kommer ett meddelande som mann får ta på egen risk ifall man inte gör det! Imorgon är det fettisdaggen och ifall man äter något blir man fet, men ifall man inte vill dethj så måste man skicka det hära meddelandet till minst 9 personer inom20 minuter! Lycka till!''   VAD ÄR DET FÖR IDIOT SOM STARTADE DET DÄRA KEDJEBERTEVET DÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!`????????   vi ska ju bli feta, man ska vara fet på fettis dagen, ALLA SKA VARA DET. pffsss.... patetiskt måste jag säga. jag mår bra, ha en bra dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0