Ni blir tyvärr inte av med mig..

Tyvärr. Det går inte. Jag tänkte hålla mig borta från bloggen.. MEN DET GÅR INTE!!! Se så upprörd jag blir..

Idag är det lill-lördag =hela tf samlade + aaasgod mat aka kött, bea och krocketter + mmmmmhjättemycket kalorier i form av.. mja, det har jag inte bestämt ännu. Vi får se till att handla på tom mage, då blir det massa olika goda saker. Jag längtarrrr..


Och för att hedra en mycket bra människa. Here comes your OWN 15 minutes of fame:

KIM LILLEMOR
(har jag för mig?) TERNESTÅL <3
aka K1M3N


Kommentarer
Postat av: KIIIIIM

Kim Lillemor Maria JUUUU :D MEN TACK. ÄLSKAR ER ALLA <3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<33<3<3

2011-09-23 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0