Kalla det "avskedsbrev"

Jag vet inte vart jag skall börja.. Jag finner inga ord.. Allt känns helt plötsligt meningslöst. Grått och disigt. Värdelöst..

"Men vart i hela fridens namn är världen på väg?" tänker ni nu. "Skriver hon ett seriöst, deprimerande, extremt känslosamt inlägg?!"

Och ja, det gör jag. Det är precis vad jag gör. Jag skulle vilja kalla det för avskedsbrev.  För är det inte precis så det är? Mitt allra sista inlägg? Jo, mina damer och herrar. Stackars kalkon upplevde igår det mest hemska en människa här på jorden kan utsättas för. Jag, Julia Karolina Mäcs, blev igår, 6 augusti 2009, min egna födelsedag, bannlyst från true fettos. PÅ MIN FAVORITRESTURANG..!!

Nej.. Jag är mållös.. Jag hoppas att Kungabarnet och Presidenten en dag inser sitt misstag och låter mig komma tillbaka. Jag tänker vänta på den dagen..

Och trots pannkaks- och pizzadieten under större delen av sin uppväxt, kommer jag aldrig någonsin se Rebecca Larsson som en medlem av True Fettos. Aldrig.


Feting farväl + adjö / Edert före detta Kalkon-patrons-hjon 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0