fy på mig

ja nu var det ett himla bra tag sen jag skrev här. Lite skamligt faktiskt med tanke på att jag är President. Men jag ska bättra mig, jag lovar. Och till svar på karolinas tidigare inlägg kan jag säga att vi ska äta frukost, lunch och middag under våran roadtrip. Jag tycker att vi som medlemmar i TF (och även ni som vill vara med i TF) ska gå upp tio kilo i sommar. När vi kommer tillbaka till skolan ska ingen känna igen oss, eller så ska minst fem personer fråga om vi är gravida. Det är iallafall mitt mål! Jag ska göra som en tjej på tv gjorde, äta två chipspåsar till mellanmål varje dag (: nej nu ska jag äta mat + kladdkaka, farväl


President

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0