ajajaj

nu har jag gjort det igen, jag har varit väldigt frånvarande här på bloggen. Jag vet att jag sa att jag skulle skärpa mig, men vad är egentligen meningen med att skriva här när vi har typ en läsare om dagen. Detta trogne TF-fan kan ju lika gärna fråga mig vad jag gör på dagarna istället för att läsa det här. Men okej, nu ska vi vara positiva! De få som faktiskt läser bloggen ska få varsin cheeseburgare från donken :')

Idag åt vi, true fettos, på tapco. Själv tyckte jag att det var gott, men mina käre kompanjoner tyckte att det var något sämre än vanligt. Men vi blev ju mätta iallafall, vilket jag tyckte var tevligt. Sedan har vi åkt moped ut till landet ingenstans och fryst ihjäl på vägen </3 men det positiva med det är att vi får tröstäta <3333


President

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0